کنترل ها

از ویکی Hill Climb Racing 2
پرش به: ناوبری، جستجو
Controls.png

پدال سمت چپ ترمز است که باعث کم شدن سرعت خودرو می شود و پدال سمت راست گاز است که باعث حرکت ماشین به جلو می شود.

* با فشار دادن هر دو پدال ، خودرو شما متوقف می شود که نتواند به عقب یا جلو برود.

این پدال ها در زمان هایی که خودرو در هوا قرار دارد ، قابلیت های دیگری به خود می گیرند:

* فشار دادن گاز در هوا باعث می شود دماغه خودرو شما بلند شده و خودرو در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخش پیدا کند ، به طور بالقوه به شما این امکان را می دهد تا برعکس شوید.

* فشار دادن ترمز در هوا باعث می شود که قسمت عقب خودرو بالا رفته و در جهت عقربه های ساعت چرخش داشته باشید

برای فرود صحیح پس از پرش برای اصلاح جهت خودرو در دست اندازها و شیب ها باید در هوا از پدال های گاز و ترمز کمک بگیرید.

علاوه بر این ، پدال ها در برخی از قطعات تنظیم(آیتم ها) و خودرو ها می توانند عملکرد سومی را فعال کنند. این موارد عبارتند از:

* Thrusters(تراستر-رانشگر ها) Thrusters.png- استفاده از این آیتم به شما امکان می دهد تا با مصرف سوخت بسیار زیاد ، پرواز کنید (هرچه سطح Thrusters بالاتر باشد ، مصرف سوخت نیز بالاتر خواهد بود).

* Moonlander(ماه نورد)Moonlander.png - این وسیله نقلیه به صورت استاندارد به تراستر مجهز است و برای استفاده از آن نیازی به افزودن ایتمی نیست.

نکته: اگر هر دو ویژگی B.R.A.I.N (هوش) و Thrusters در ​​سطح مکث(حداکثر-سطح ۲۰) باشند و در لحظه ورود به مسابقه هر دو پدال را فشار دهید و تا پایان شمارش معکوس رها نکنید بدنه اصلی ماه نورد از چرخ ها جدا می شود و شما را به یک وسیله نقلیه پرنده تبدیل می کند. اما بدانید با انجام این کار در صورت لمس هر چیزی ، مانند زمین ، موانع و غیره فوراً می میرید.

* Snowmobile(اسنوموبیل)Snowmobile.png - با استفاده از این وسیله نقلیه می توانید به سرعت روی سطح آب سر بخورید. (رویداد Water Run عمدتا بر اساس این ویژگی است.)

* Jump Shocks( پرش و شک)Jump-shock.png - استفاده از این آیتم (قطعه تنظیم) به شما این امکان را می دهد که هر لحظه یک پرش انجام دهید و با پریدن سرعت خود را افزایش دهید.

* تراکتورTractor.png - حرکت بیل جلوی تراکتور به سه حالت قابل تنظیم است:آزاد ، جلو و بالا.

* Sledge(سورتمه)Sled.png ، Donut(تیوپ) Doughnut.pngو Snowboard(اسنو بورد)Snowboard.png - این وسایل نقلیه (فقط در رویداد Downhill موجود است) می توانند مانند قسمت Jump Shocks Jump-shock.pngیک پرش کوچک انجام دهند.

برای فعال کردن این ویژگی ها:

* تراستر و ماه نورد: برای فعال کردن رانشگرها ، هر دو پدال را فشار دهید

* اسنوموبیل : با پدال ها بازی کنید تا روی سطح آب سر بخورد(انجام این کار نیاز به تمرین دارد).

* تراکتور (برای تنظیم موقعیت بیل) ، سورتمه Sled.png، دونات Doughnut.png، اسنوبردSnowboard.png و شوک پرشJump-shock.png : همزمان روی هر دو پدال ضربه بزنید