ویکی Hill Climb Racing 2
Advertisement
Vip-flag.png

سکه ها و الماس ها

جدول / لیست زیر انواع ارزهای استفاده شده در داخل بازی Hill Climb Racing 2 را نشان می دهد.

واحد پول تصویر موارد استفاده نکته ها
سکه ها
Coin.png
سکه ها ارز اصلی در Hill Climb Racing 2. هستند که برای خرید وسایل نقلیه ، ارتقا وسایل نقلیه ، به روزرسانی قطعات تنظیم و باز کردن قفل نقشه های ماجراجویی جدید (اگر نمی خواهید برای باز کردن یک نقشه ماجراجویی به یک رتبه ماجراجویی خاص برسید) ، استفاده می شود تقریباً همه چیز در بازی سکه شما را به دست می آورد. همچنین می توانید در فروشگاه الماس ها را با سکه عوض کنید.
الماس ها
Gem.png
الماس ها ، ارز ثانویه و برتر در Hill Climb Racing 2 است. الماس ها را می توان با پول واقعی خریداری کرد و یا در بازی بدست آورد. شما می توانید در فروشگاه الماس ها را با سکه عوض کنید و همچنین از الماس ها برای باز کردن سریعتر جعبه هت و سرعت بخشیدن به اسکراب کردن ایتم ها استفاده کنید. همچنین می توان از الماس ها برای خرید بلیط نقشه های ماجراجویی ویژه / رویدادهای ویژه و چالش های دوباره استفاده کرد.

توجه: شما می توانید یک تیم با 100 الماس ایجاد کنید یا نام تیم را با 50 الماس تغییر دهید.

اسکراب ها(چرخدنده ها)
Scrap.png
قراضه به طور انحصاری برای ساخت یک نسخه جدید برای تنظیم قطعات استفاده می شود. برای ساخت یک قسمت از قسمت تنظیم ، باید حداقل یکی از آن قسمت ها را در موجودی خود داشته باشید و قفل وسیله نقلیه موردنظر را که می خواهید قطعات تنظیم را ارتقا دهید ، باز کنید. اسکراپ ها با استفاده از تنظیم قطعات ناخواسته و تبدیل آنها به اسکراب ایجاد می شود ، سپس می توانید برای ارتقا parts قطعات مورد نظر خود هزینه کنید. اسکراب را می توان از جوایز تیمی / رویدادهای عمومی نیز بدست آورد.
بلیت مخصوص نقشه های ادوانتور
Moon ticket.png
هر یک از این بلیط ها برای یک بار به شما فرصت رانندگی در زمین های مخصوص ادوانتور را میدهد شما با چهار بلیط شروع می کنید. این بلیط ها پس از تمام شدن هزینه آنها ، هر 24 ساعت دوباره پر می شوند. همچنین می توانید با صرف 50 سنگ قیمتی برای 4 بلیط ، آنها را دوباره پر کنید. در صورت موجود بودن می توانید از بلیط ویژه برای اجرای اضافی استفاده کنید یا یک آگهی را تماشا کنید (با VIP رد شوید).
بلیت ایونت های عموی
Ticket.png
با استفاده از هر یک از این بلیت ها شما برای یک بار مجاز خواهید بود که در ایونت عمومی شرکت کنید روزانه 4 بلیط رایگان به شما تعلق می گیرد و بلیط های اضافی را می توانید با سنگهای قیمتی با هزینه 4 بلیط برای 20 جواهرات خریداری کنید. در رویداد Soccer Run Event ، فقط پس از انتظار بلیط ها یا خرید آنها با 20 سنگ قیمتی ، فقط 2 بلیط دریافت می کنید.
بلیت مسابقات تیمی
Team ticket.png
هر یک از این بلیط ها برای یک بار به شما اجازه شرکت در ایونت تیمی را میدهد با شروع مسابقه خود ، 2/2 بلیط تیم خواهید داشت. این موارد هر 4 ساعت یک بار دوباره پر می شوند ، از دقیقه مسابقه شما شروع می شود. اگر در آن پنجره از آنها استفاده نکنید ، دوباره پر کردن شما به تأخیر می افتد.

تنها راه برای تهیه این بلیط ها انتظار برای خاموش شدن تایمر است.

بلیت مخصوص
Special ticket.png
در صورت نیاز به بلیط ، می توان از بلیط های ویژه به عنوان روش ورود جایگزین استفاده کرد. اینها تنها گزینه هایی هستند که به شما اجازه می دهند در صورت اتمام "بلیط های تیمی" شما (به فرض استفاده از ورودی آگهی) ، به رویداد تیمی وارد شوید و می تواند تصمیم گیری مطابقی داشته باشد. همچنین می توانید از آنها برای امتحان مجدد 1 آهنگ در یک بار استفاده استفاده کنید ، اما بخاطر داشته باشید که هر بار استفاده مجدد هزینه دوبرابر می شود ، بنابراین اولین تلاش 1 بلیط است ، سپس 2 ، 4 ، 8 ...

در رویدادهای عمومی می توانید از 1 بلیط ویژه برای یک بار مسابقه استفاده کنید (دوباره پر نکنید). تنها راه برای به دست آوردن مرتب این بلیط ها داشتن امتیاز تیمی 1400+ و یا گاهی 300+ در یک مسابقه رویداد تیمی است. برخی از رویدادهای عمومی نیز به عنوان پاداش وجود دارد.