Scrapping

از ویکی Hill Climb Racing 2
پرش به: ناوبری، جستجو

چرخ کردن با رسیدن به درجه طلای اول قفل می شود. می توانید قطعات اضافی تنظیم را که نمی خواهید یا نیازی ندارید تهیه کنید. پس از آن ضایعات را می توان به قسمت های تنظیم دیگری که انتخاب کرده اید منتقل کرد و می توان از آن برای تراز کردن قسمت تنظیماتی که در حال حاضر دارید استفاده کرد. به روزرسانی قسمت تنظیم شده انتخاب شده هزینه جداگانه ای خواهد داشت. از ضایعات نمی توان در ارتقا car سطح اتومبیل استفاده کرد. کل قراضه شما با نماد چرخ دنده در کنار سنگهای قیمتی و سکه های شما نشان داده می شود ، اما فقط در گاراژ است.

چگونه یک قطعه را چرخدنده کنیم[ویرایش | ویرایش مبدأ]

Scrapper
  1. در گاراژ ، روی دکمه کلید در بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی دکمه قراضه در بالا ضربه بزنید.
  2. لیستی از تمام قطعات تنظیم را که در حال حاضر دارید مشاهده خواهید کرد. پیمایش کنید تا قسمتهایی را که نمی خواهید یا نیاز ندارید پیدا کنید و روی آنها ضربه بزنید. این بخش را برجسته می کند.
  3. هنگامی که قسمت تنظیم را که می خواهید قراضه کنید برجسته کنید ، با استفاده از نوار لغزنده سبز مقدار دقیق آن قسمتهایی را که می خواهید قراضه کنید انتخاب کنید.
  4. وقتی از این کار راضی بودید ، روی دکمه قراضه ضربه بزنید.
  5. قطعات شما در داخل قراضه قرار می گیرند. اسکرپر به شما یک شمارش معکوس می دهد که نشان می دهد چه مدت باید منتظر بمانید تا فرآیند اسقاط کامل شود. اسقاط قطعه بسته به نادر بودن قطعه زمان متفاوتی را می گیرد. قطعه نادرتر است ، انتظار طولانی تر است.
  6. حداکثر 200 قطعه وجود دارد که می تواند در یک زمان اسقاط شود ، اما نیازی نیست که قبل از شروع ، اسکرپر را پر کنید.
  7. با استفاده از دکمه "فقط اضافی" در پایین صفحه (که فقط در صورت داشتن قطعات اضافی نمایش داده می شود) ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید قطعات اضافی را که بیش از آنچه در واقع برای ارتقا a یک قسمت تنظیم نیاز دارید ، از بین ببرید. حداکثر یا اگر می خواهید قطعاتی را که برای ارتقا آن به حداکثر نیاز دارید ، قراضه کنید.
  8. هنگامی که اسقاط کامل می شود ، یک دکمه روی اسکرابر وجود دارد که به شما امکان می دهد قراضه خود را جمع آوری کنید.
  9. سپس می توانید قراضه انباشته شده خود را صرف خرید قطعات اضافی در داخل قسمت تنظیم قطعات خودرو کنید.

با استفاده از سنگهای قیمتی (مقدار سنگهای مورد نیاز بستگی به مقدار قطعات موجود در دستگاه قراضه) دارد ، با تماشای یک تبلیغ یا صرفنظر از تبلیغات با اشتراک VIP ، می توانید کل زمانی را که باید برای به دست آوردن قراضه منتظر بمانید ، فراموش کنید. شما می توانید روزانه دو بار از روش زمان جست و خیز جست و خیز استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد اسقاط را می توانید در بازی با ضربه زدن روی دکمه اطلاعات (Info button.png) در همان منو پیدا کنید.

بسته به نادر بودن قطعه ، تعدادی قراضه اعطا می شود و بیشتر یا کمتر به طول می انجامد. جدول زیر را مشاهده کنید.

سطح کمیاب بودن(یک واحد) میزان چرخدنده ای که تولید میکند در این زمان
معمولی 1 چرخدنده 30s
کمیاب 5 چرخدنده 2min 30s
حماسی 40 چرخدنده 20min
افسانه ای 400 چرخدنده 3h 20min

حداکثر قراضه قابل دستیابی از یک نادر خاص با حداکثر مقدار قطعات در زیر ذکر شده است.

200 سطح کمیاب بودن میزان چرخدنده ای که تولید میکند در این زمان
معمولی 200 چرخدنده 1h 40min
کمیاب 1000 چرخدنده 8h 20min
حماسی 8000 چرخدنده 2d 18h 20min
افسانه ای 80000 چرخدنده 27d 15h 20min

توجه داشته باشید که قراضه را می توانید از جوایز تیمی / رویداد تیمی نیز دریافت کنید.