ویکی Hill Climb Racing 2
Advertisement

فروشگاه بازی به شما امکان می دهد الماس ها و سکه ها و همچنین قطعات تنظیم اتومبیل و ترکیبات اسکین / صندوق را بخرید. بسته به مورد مورد نظر ، این موارد را می توان با ارز درون بازی یا پول واقعی خریداری کرد. همچنین شامل صندوق های VIP روزانه و صندوق های رایگان منظم شما است. قیمت پیشنهادهایی که هزینه واقعی دارند بسته به منطقه متفاوت است.

پیشنهاد های روزانه[]

A example picture of a bundle In the Shop

پیشنهاد های روزانه مجموعه ای از موارد موجود برای خرید با الماس ، سکه یا پول در دنیای واقعی است (See Currency). آنها هر 24 ساعت یکبار تازه می شوند و زمان موجود قبل از تازه سازی در سر تیتر قابل مشاهده است.

سه پیشنهاد در بالا برای صندوق های مخصوص خودرو است. وسیله نقلیه ای که هر صندوقچه برای آن در نظر گرفته شده است در سمت چپ بالای نماد نمایش داده می شود. با باز کردن آنها ، همان ترکیب تصادفی قطعات تنظیم ، سکه ها و پوسته هایی را دریافت خواهید کرد که برای یک صندوق عقب معمولی خواهید داشت ، اما همه آنها به وسیله نقلیه نمایش داده شده محدود می شوند.

نکته: برای باز کردن صندوقچه های خاص خودرو نیازی به مالکیت وسیله نقلیه نیست. قطعات را می توان برای زمانی که در نهایت قفل وسیله نقلیه را باز کرده یا به عنوان اسکراب استفاده کنید ، نگهداری کنید

سه قسمت پایانی قطعات تنظیم خاصی برای وسایل نقلیه خاص است. وسیله نقلیه مورد استفاده برای قسمتهای تنظیم ، در بالا سمت چپ نماد نشان داده می شود و مقدار نسخه های تنظیم کننده ای که دریافت خواهید کرد ، بالاتر از نام قسمت تنظیم کننده است (به عنوان مثال - اگر اگر "بال x40" را بنویسید ، دریافت خواهید کرد 40 نسخه از قسمت تنظیم بال برای یک وسیله نقلیه خاص).

اینها یک روش عالی برای بدست آوردن قطعه تنظیماتی است که شما برای یک وسیله نقلیه خاص از دست ندهید و همچنین یک روش عالی برای خرید نسخههای اضافی تنظیم قطعات مورد استفاده برای تسطیح قطعات. اعداد نشان داده شده در اینجا نشان دهنده افزایش به سطح نیست. آنها نشان دهنده قطعات تنظیم اضافی است که می توانید برای افزایش میزان تنظیم قطعات یا نقاط قراضه استفاده کنید ، درصورت انتخاب این موارد. این کار باید در گاراژ انجام شود.

نکته: برای به دست آوردن این نسخه های اضافی نیازی به داشتن قطعه یا وسیله نقلیه ندارید. اگر قسمت خاصی را حداکثر کرده باشید ، در صورت تمایل می توانید نسخه هایی را برای استفاده در اسکرابر خریداری کنید.

پیشنهادات روزانه[]

پیشنهادات روزانه چرخشی تصادفی از پوست وسایل نقلیه ، سنگهای قیمتی ، صندوقچه ها و بسته های دسته ای مختلف را برای وسایل نقلیه بازی به نمایش می گذارد که می توانید با پول واقعی خریداری کنید. هزینه این پیشنهادات بسته به منطقه و محتوای آن متفاوت است ، معمولاً با درج سنگهای قیمتی بیشتر ، قیمت های بالاتری نیز ارائه می شود. آنها همچنین می توانند شامل توانایی باز کردن قفل وسیله نقلیه برای شما باشند. اگر قفل وسیله نقلیه با این روش باز شود ، شما می توانید قبل از رسیدن به رتبه مورد نیاز قفل ، از آن استفاده کنید.

نکته: اگر زود قفل وسیله نقلیه را باز کنید ، در خواستگاری در برابر افرادی که وسایل نقلیه مشابه دارند متعادل خواهید بود ، به این معنی که اگر خیلی زود قفل ماشین های سطح بالا را باز کنید ممکن است با حریفان بسیار سخت و باتجربه ای روبرو شوید.

صندوق ها, الماس ها و سکه ها[]

Chests.png
صندوق ها ، الماس ها و سکه را می توانید در اینجا با ارز نمایش داده شده خریداری کنید. این پیشنهادات ثابت هستند و هزینه آنها براساس منطقه و رتبه بازیکن متفاوت است.با درجه برنز ، صندوقچه افسانه ای موجود در فروشگاه 1000 گوهر دارد و شامل یک قسمت افسانه ای است. با رتبه افسانه ای ، صندوقچه افسانه ای موجود در فروشگاه 2000 گوهر دارد و شامل سه قسمت افسانه ای است.
Gems in store.jpg
Coins in store.png
Advertisement