Hill Climb Racing 2 Wiki
Advertisement
Formula
Formula.png
Cost
90,000
Rank
Diamond I

Formula jest jednym z pojazdów dostępnych w grze Hill Climb Racing 2.

Przegląd[]

Formula jest jednym z najszybszych pojazdów w HCR2 o dużej prędkości i doskonałej aerodynamice. Będąc pojazdem z niskim zawieszeniem, najlepiej działa na stosunkowo płaskich powierzchniach i jest lepsza na wyścigach, ponieważ ma niską pojemność paliwa.

Wysoka prędkość i aerodynamika Formuły jest przypisywana przednim i tylnym spojlerom, co zapewnia ogromną siłę docisku, aby utrzymać samochód na ziemi. Nie pozwalają one jednak samochodowi „przesuwać się” do przodu i mogą ulec zepsuciu po silnych uderzeniach, powodując, że samochód będzie wolniejszy i nieco sprężysty ze względu na mocne zawieszenie. Jego przyspieszenie na starcie jest średnie, ale można je rozwiązać za pomocą części start boost. Inne elementy dostrajające związane z prędkością, takie jak przyspieszenie lądowania i przeładowane turbo, działają dobrze w Formule, ponieważ koncentrują się raczej na prędkości niż na wyczynach.

Uważaj na samochód po pewnych skokach; powoduje, że samochód zjeżdża z ogromną prędkością i może powodować błąd, w wyniku którego głowa kierowcy może utknąć w nadwoziu samochodu, czasami „rozbijając się” podczas twardego lądowania, ponieważ głowa postaci uderza o ziemię.

Uwaga: Możesz odłączyć przedni i tylny spoiler formuły.

Elementy do odblokowania[]

Kliknij Lista farb pojazdów po więcej zdjęć i informacji.

Formula jest jedynym pojazdem w grze, którego farby zmieniają wydajność gry. Mamy na myśli styl spoilera, który zmienia się po wybraniu niektórych legendarnych farb. Spoiler mniejszego typu na legendarnych farbach jest znacznie trudniejszy do złamania podczas lądowania.

Formuła ma 7 różnych farb i 12 różnych kół (lakier VIP i koła nie są wliczone).