Moonlander

Z Hill Climb Racing 2 Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Moonlander
Moonlander.png
Cost
Free
Rank
Moon Event Reward

Moonlander jest jednym z pojazdów dostępnych w grze Hill Climb Racing 2. Jest to unikalny pojazd, który można zdobyć tylko podczas Wydarzeń.

Przegląd[edytuj | edytuj kod]

Moonlander to pojazd terenowy z dużym nadwoziem i różnymi podporami kół. Ma wbudowane silniki odrzutowe, które można ulepszać w celu dopasowania do mocy część Rakiety. Ma jednak najwolniejszą prędkość maksymalną w grze, co sprawia, że ​​nie jest odpowiedni przy wyborze do wyścigu.

Moonlander posiada B.R.A.I.N. moduł zmieniający kształt pojazdu w cztery stany:

  • Niebieski (typ prędkość), który podnosi tylne koło po jeździe na płaskiej powierzchni przez kilka sekund tak szybko, jak to możliwe.
  • Zielony (forma wspinaczki), która przenosi koła w sposób umożliwiający lepsze wspinanie się pod górę.
  • Żółty (forma opadająca), która nieco rozciąga koła, aby pochłonąć twarde lądowanie (na płaskiej powierzchni).
  • Czerwony (typ hamulca), który lekko chowa koła, aby lepiej hamować. Ostrożnie hamowanie jest jednak nieco mocne.
  • Dodatkowy stan czerwonych migających świateł, który służy jedynie jako ostrzeżenie, gdy pojazd porusza się / spada bardzo szybko.

Jego kabina jest nieco wysoka, ale chroni kierowcę przed uderzeniami ze wszystkich prędkości i znacznie napędza pojazd podczas zrzucenia jej. Ma jednak jednorazowe zastosowanie.

W wyścigach, gdy zaczyna się odliczanie, możesz nacisnąć oba pedały jednocześnie, aby przełączyć Moonlander w stałą prędkość (niebieskie światła są włączone). Możliwe jest uzyskanie zarówno formy prędkości, jak i idealnego startu, jeśli zostanie to wykonane poprawnie.

Elementy do odblokowania[edytuj | edytuj kod]

Kliknij Lista farb pojazdów po więcej zdjęć i informacji.

Moonlander ma 9 różnych farb i 4 różne style kół (lakier VIP i styl kół nie są wliczone).