Rally Car

Z Hill Climb Racing 2 Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Rally Car
Rally.png
Cost
70,000
Rank
Platinum I

Rally Car jest jednym z pojazdów dostępnych w grze Hill Climb Racing 2.

Przegląd[edytuj | edytuj kod]

Samochód rajdowy jest bardzo dobrym samochodem zarówno w trybie przygodowym, jak i pucharowym ze względu na umiarkowane zużycie paliwa, doskonałą prędkość maksymalną i bardzo dobre umiejętności wspinaczki. Jednak nie ma bardzo dobrego przyspieszenia, więc na początku wyścigu reszta zawodników ma szansę na zachowanie jak największej odległości między sobą a samochodem rajdowym. Start Boost może rozwiązać ten problem. Samochód rajdowy cierpi również na brak przyczepności. Można to naprawić przez dodanie Opony Zimowe. Wyposażenie Turbo może pomóc pojazdowi pokonywać stromy teren lub szybko przyspieszyć.

Kabina jest dość znacznie chroniona, co pozwala uchronić kierowcę przed lekkimi i średnimi uderzeniami, zanim się zepsuje. Jego działanie aerodynamiczne może również pomóc w „szybowaniu” na pewną odległość. Podczas jazdy samochodem rajdowym należy pamiętać, że „maskę” pokrywającą silnik można oderwać, zmniejszając siłę docisku. Może to zapewnić pewne korzyści, ale także osłabić niektóre zdolności samochodu rajdowego pod dociskiem. Może to również powodować dziwne zachowanie, w którym samochód rajdowy pochyla się bardziej niż zamierzał, powodując całkowite obrócenie samochodu podczas małych skoków i zakłócając wyścig / zdarzenie.

Uwaga: możesz zrzucić maskę, dach, klatkę bezpieczeństwa i klatkę bezpieczeństwa w samochodzie rajdowym, uderzając o różne przeszkody.

Elementy do odblokowania[edytuj | edytuj kod]

Kliknij Lista farb pojazdów po więcej zdjęć i informacji.

Samochód rajdowy jest wyposażony w 17 różnych farb i 18 różnych kół (lakier VIP i koła nie są wliczone).