Hill Climb Racing 2 Wiki
Advertisement
Super Diesel
Super Diesel.png
Cost
60,000
Rank
Gold III

Super Diesel jest jednym z pojazdów dostępnych w grze Hill Climb Racing 2.

Przegląd[]

Super Diesel to niezawodny pojazd, który nie tylko ma dużą prędkość i przyspieszenie, ale bardzo łatwo radzi sobie w trudnym terenie. Jego pojemność zbiornika z paliwem jest duża, co czyni go godnym pojazdem na mapy przygody.

Należy jednak zauważyć, że jego kabina jest delikatna i nie chroni kierowcy przed uderzeniem w sufit jaskini. Długie nadwozie sprawia, że samochód jest dość stabilny nawet przy pełnej prędkości, ale może to spowodować, że samochód utknie na niektórych częściach, takich jak kontenery w „Countryside” lub domach wiejskich w „Countryside”. Oprócz swojej długości i ogólnego sprężystego zawieszenia Super Diesel ma również problemy z ostrymi spadkami. W przeciwieństwie do tego, jego ciężar pomaga w łamaniu przedmiotów.

Większość Tuning Parts działa najlepiej z tym pojazdem, niezależnie od tego, czy jest to jakikolwiek boost, zimowe opony do wspinaczki na wzniesienia lub rakiety / skrzydła do latania przez kilka sekund. To sprawia, że Super Diesel jest wszechstronny zarówno na wyścigi, jak i na wydarzenia eventowe.

Elementy do odblokowania[]

Kliknij Lista farb pojazdów po więcej zdjęć i informacji.

Super Diesel jest wyposażony w 13 różnych farb i 13 różnych kół (lakier VIP i koła nie są wliczone).

Advertisement